۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۴۹

اخبار کوتاه خراسان شمالی؛

۱۰۰۰ کیلومتر از راه های خراسان شمالی خط کشی شد

۱۰۰۰ کیلومتر از راه های خراسان شمالی خط کشی شد

بجنورد - خط کشی ۱۰۰۰کیلومتر از راههای خراسان شمالی، افتتاح کانون فرهنگی حضرت قائم (عج) مسجد روستای گلیان شیروان و ... از مهمترین عناوین اخبار کوتاه امروز این استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های راه و شهرسازی خراسان شمالی از خط کشی بیش از یک هزار کیلومتر از راه‌های این استان در ۶ ماهه نخست امسال خبرداد.

علی پرتونیا، اظهار داشت: از این میزان ۷۱۰ کیلومتر طول خط كشی در راه های اصلی و شریانی بوده است.

وی افزود: همچنین این میزان شامل خط کشی ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی و ۲۳۵ کیلومتر راه فرعی می شود.

پرتونیا تصریح کرد: خط کشی ۸۷۰ کیلومتر از راه های اصلی و فرعی و روستایی نیز درشش ماهه دوم امسال انجام می شود.

وی اعتبار در نظرگرفته شده به منظور خط کشی را ه‌های این استان در سال جاری را ۲۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

کانون فرهنگی حضرت قائم (عج) مسجد روستای گلیان شیروان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان  شمالی، کانون فرهنگی هنری حضرت قائم (عج) مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای گلیان شهرستان شیروان، با حضور تنی چند از مسئولان فرهنگی استانی و شهرستانی افتتاح شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این افتتاحیه که با مراسم عزاداری و سوگواری ایام محرم همنوا بود،   به اهمیت نقش کانون ها در نشر ارزش های دینی و تحکیم جایگاه محوری  و جامعه ساز مساجد در جامعه اشاره و بر برنامه ریزی، مدیریت صحیح و کار تشکیلاتی تاکید کرد.

هاشم شیرازیان، اعتبار اختصاص یافته شده برای راه اندازی این کانون را مبلغ ۴۳ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار در قالب سرانه کانون، تجهیزات کتابخانه ای شامل قفسه، میز، صندلی، کتاب و تابلو  و همچنین سرانه حمایتی تخصیص یافته است.

اجرای طرح دست های مهربانی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی، طرح دست‌های مهربان با حضور ۱۰ مهد کودک در شهرستانهای هشت گانه این استان، از ۱۶ الی ۲۸ مهر ماه برگزار شد.

علی آبادی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این طرح با همکاری اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل بهزیستی خراسان شمالی با هدف جمع آوری اسباب بازی و توزیع بین کودکان کم برخوردار استان برگزار شد.

 

کد خبر 2945963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha